Gå til innhold

Noen som har erfaringer Match UP 7BMW Plugnplay for BMW Hifi


Anbefalte innlegg

  • 2 months later...

Installerte min i forrige uke, og kan absolutt anbefales. Det er veldig mange muligheter for justering i DSP Toolen, men det krever at man har PC-en tilkoblet, så man bør sette av noen timer hvor man prøver seg frem til man får en lyd man liker. Programvaren er kun laget for Windows, så har man Mac må man eventuelt kjøre dette via bootcamp. Jeg lastet ned standard oppsettet for sedan fra produsentens hjemmeside og brukte det som utgangspunktet.

Den største forskjellen jeg merker er at alt lyder veldig rent på høyt volum. Vokalene var veldig mobiltelefon-aktige med den gamle forsterkeren. Denne forsterkeren kan spille veldig høyt uten at den vrenger. Jeg testet lyden med Bass Boost og SubXpander skrudd på, og jeg fikk jordskjelvtilstander i bilen, men bassen vrengte aldri uansett hvor høyt jeg spilte. Jeg skrudde av Bass Boost samme dagen da jeg ikke vil at bilen min skal høres som en russebuss. Det skal nevnes at standard subbene som følger med i HiFi 676 ikke er laget for å takle dette nivået av bass, så hvis man er veldig glad i dette bør oppgradere subbene også. 

 

Endret av BrokeBoi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...