Kaffetrakteren Skrevet Februar 11, 2020 Share Skrevet Februar 11, 2020 Heisann, har sett mye på nettet etter ny lmm ettersom min virker defekt, pga av når den er koblet til dropper rpm helt ned og fjusker som en gud.. men bilen kjører fint uten at den er tilkoblet. men når eg ser på nettet et det stor prisforskjell på forskjellige merker av lmm, har noen gode/dårlige erfaringer av og kjøpe billigere merke? en orginal? Takk på forhånd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalinkamaen Skrevet Februar 11, 2020 Share Skrevet Februar 11, 2020 Min erfaring er å kjøpe orginalt eller tilsvarende når det gjelder LMM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaffetrakteren Skrevet Februar 11, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2020 31 minutter siden, kalinkamaen skrev: Min erfaring er å kjøpe orginalt eller tilsvarende når det gjelder LMM. Takk for svar noe spesiell grunn? blir de fort ødelagt igjen? er ikke god med og skru på biler og sånn, men ser og det at gsbildeler ikke har orginal lmm på lager.. og burde nokk få det fikset før eu 😛 noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalinkamaen Skrevet Februar 11, 2020 Share Skrevet Februar 11, 2020 Du kan sjekke koed.no Ta kontakt med dem og spør om erfaring med deres uorginale. Jeg har hatt LMM som ikke har fungert optimalt og gitt feilkode ny rett fra pakken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaffetrakteren Skrevet Februar 11, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2020 Akkurat nå, kalinkamaen skrev: Du kan sjekke koed.no Ta kontakt med dem og spør om erfaring med deres uorginale. Jeg har hatt LMM som ikke har fungert optimalt og gitt feilkode ny rett fra pakken. okei takk for raskt svar kan legge ut en oppdatering på ka eg kjøper og ka koed sier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå