knutuh Skrevet Mars 21, 2020 Share Skrevet Mars 21, 2020 Eg prøver å forstå litt av ISTA+ (og INPA). Har K-line usb kabel fra Cable-shack.co.uk og dytta inn programvare slik @Otis og @Knutmyr har instruert. Det ser ut til at eg har kontakt; med INPA har eg greid å sjå feilrapportering. ISTA ser og ut til å ha "litt kontakt" og klarar å lese ut VIN og Kmstand, men resten av "Vehicle data" er ukjent (UNBEK/Unkown). "Vehicle test" ser ikkje ut til å fungere (alt er grå boksar...). Er det nokon som kan gi meg eit dytt i rett retning? KnutUH (E39 530D Touring 02-2002) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 21, 2020 Share Skrevet Mars 21, 2020 Har du satt bryter på kabel på motsatt side? Og har du sjekket latency i enhetsbehandling for aktuell port? Det skal stå til 1msec. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knutuh Skrevet Mars 21, 2020 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2020 (endret) 2 hours ago, Otis said: Har du satt bryter på kabel på motsatt side? Og har du sjekket latency i enhetsbehandling for aktuell port? Det skal stå til 1msec. Min kabel er ein "rein" k-line kabel så eg har ikkje bryter. Latency på com1 er satt til 1. (Vci config i Ista er satt til EDIABAS, det einaste eg ikkje har sett noko til er i "filer i psdz"). Endret Mars 21, 2020 av knutuh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knutuh Skrevet Mars 21, 2020 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2020 Eg har brukt ei gammal maskin (Dell XPS L521X, i5-3210M, 8GB minne) til INPA/ISTA greiene. Ho kjører windows 10. Eg har brukt x86 runtime bibliotekene for Visual Studio C++ (slik instruksane til @Knutmyr seier). Kva brukar andre med win10? Burde eg ha valgt 64 bit (vc_redist.x64)? KnutUH Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 21, 2020 Share Skrevet Mars 21, 2020 Om du bruker 64 bit OS, skal du bruke x64 programmer, helst. Jeg vet ikke hva som er feil. Det er de to tingene som jeg nevnte i sted som er gjenganger, ved din feilbeskrivelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knutuh Skrevet Mars 21, 2020 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2020 Oppklart! Eg var nok litt sløv på eit av installasjonspunkene. Ved kopiering av SQLiteDBs filer fikk eg ikkje med meg at dei var innpakka (.Z) fortsatt. Ein skal ha minst fem '.sqlite' filer i Rheingold\SQLiteDBs mappa, fleire om du vil ha fleire språk. Så no har eg både INPA og ISTA og 13 feilkodar eg må finne ut av! KnutUH Takk til @Otis! (det er faktisk til stor hjelp at du seier at du ikkje veit, dvs dette burde virka, gå tilbake og sjekk) Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå