Zlasken Skrevet Mars 23, 2020 Share Skrevet Mars 23, 2020 Hei, holder på å bygge om til manuell, det har egentlig gått rimlig greit men har komt over et lite problem, korsen skal ej lage til med ledningsnett til ryggesensoren på kassen? Er det noen som vet kor jeg skal koble den? bil: bmw e60 525d, 2004 modell motor: m57n 3L med sterkere ventilfjører, egr delete,swirl flaps delete, dyser med 219 spiss, ombygd til hybrid lci turbo,r90 pumpe osv kasse:gs6-53dz mvh Dennis Z Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 23, 2020 Share Skrevet Mars 23, 2020 Jeg er litt usikker på hva ryggesensoren har med kassen å gjøre. Kan du ikke bare koble det slik det skal være og kode om PDC modulen da? Girkassen har jo en bryter for revers, vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zlasken Skrevet Mars 27, 2020 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2020 På 23.3.2020 den 12.52, Otis skrev: Jeg er litt usikker på hva ryggesensoren har med kassen å gjøre. Kan du ikke bare koble det slik det skal være og kode om PDC modulen da? Girkassen har jo en bryter for revers, vil jeg tro. Det er den bryteren jeg mente, litt dårlig formulert av meg, problemet er det er en 32 pins kontakt ( om jeg ikkje husker feil ) på automatkassen, og lurer hvordan jeg skal koble det i forhold til denne bryteren på manuellkassen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå