Bowiitz Skrevet April 18, 2020 Share Skrevet April 18, 2020 Hei! Jeg kom over et par Zito Corsica felger som har stått på en e91. Jeg har selv en e61, og lurer på om disse vil passe min bil uten å subbe eller lignende? Har ikke god peiling på innpress og slikt selv. Legger ved bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 18, 2020 Share Skrevet April 18, 2020 Kan du skaffe bilde/info om innpress? Står bare bredde og diameter på bilde. Også greit å vite om bilen din er xdrive eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowiitz Skrevet April 18, 2020 Forfatter Share Skrevet April 18, 2020 4 minutter siden, Lars89 skrev: Kan du skaffe bilde/info om innpress? Står bare bredde og diameter på bilde. Også greit å vite om bilen din er xdrive eller ikke Bare dette som står 🤔 ikke xdrive😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 18, 2020 Share Skrevet April 18, 2020 Må ha spacer foran for å gå klar av demper. Bør vel også ha bak pga utseendet. E60 har et20 foran originalt, disse har et32. Bowiitz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowiitz Skrevet April 18, 2020 Forfatter Share Skrevet April 18, 2020 39 minutter siden, Lars89 skrev: Må ha spacer foran for å gå klar av demper. Bør vel også ha bak pga utseendet. E60 har et20 foran originalt, disse har et32. Okei! Hvor mye ca trenger jeg å space ut da? 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet April 18, 2020 Share Skrevet April 18, 2020 1 time siden, Bowiitzz skrev: Okei! Hvor mye ca trenger jeg å space ut da? 😄 Originale e60/61 felger med samme 8,5" bredde har ET18, som er 14mm lavere innpress enn disse zito felgene. Så anbefaler spacer som er minst 14mm. Bowiitz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowiitz Skrevet April 18, 2020 Forfatter Share Skrevet April 18, 2020 6 minutter siden, E.H.D skrev: Originale e60/61 felger med samme 8,5" bredde har ET18, som er 14mm lavere innpress enn disse zito felgene. Så anbefaler spacer som er minst 14mm. Supert. Takk for hjelp😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå