kev888 Skrevet April 23, 2020 Share Skrevet April 23, 2020 (endret) Hei. driver og skal ta egr delete på bilen. trudde det va egr kjølern som leker kjøleveske inn i systemet, men den viser seg å hvere helt tørr og fin på intake til egr vertfall. skal åpne andre siden nu av kjølern og sjekke. men jeg har kjøleveske i luftintaks manifolden/hveldig fuktig der inni. og litt kjøleveske i lille røret under luftfilteret til turbo? (lille røret og luftfilter tuben er koblet sammen og går rett ned til turboen) er ikke mye men nokk til att det kommer litt hvit røyk å søtlukt ut bak noen som har en ide hvor lekasjen kan vere mest sansynlig? eller er det egr kjølern som er gåen og sender kjøleveske andre veien? driver og skrur på bilen akurat nu men, har ikke peiling nu om det ikke er egr kjølern som er gåen.:S er en 320D m47-Tu2d20 takk får evt hjelp. Endret April 23, 2020 av kev888 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 23, 2020 Share Skrevet April 23, 2020 Det letteste er om du tar bilde av der hvor du har kjølevæske. For slik du beskriver det, så skal det absolutt ikke være kjølevæske der. Om jeg forstår hva du mener. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kev888 Skrevet April 23, 2020 Forfatter Share Skrevet April 23, 2020 29 minutes ago, Otis said: Det letteste er om du tar bilde av der hvor du har kjølevæske. For slik du beskriver det, så skal det absolutt ikke være kjølevæske der. Om jeg forstår hva du mener. Her er noen bilder.:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kev888 Skrevet April 23, 2020 Forfatter Share Skrevet April 23, 2020 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kev888 Skrevet April 23, 2020 Forfatter Share Skrevet April 23, 2020 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kev888 Skrevet April 23, 2020 Forfatter Share Skrevet April 23, 2020 Manifolden er fuktig og lukter kjøleveske. Samme med resten som er fuktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 23, 2020 Share Skrevet April 23, 2020 Det er jo bare n vei dit for kjølevæske og det er igjennom motor. Så da er det lekkasje inni motor eller fra egr. Jeg kommer ikke på at det kan fra noen andre plasser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kev888 Skrevet April 23, 2020 Forfatter Share Skrevet April 23, 2020 1 minute ago, Otis said: Det er jo bare n vei dit for kjølevæske og det er igjennom motor. Så da er det lekkasje inni motor eller fra egr. Jeg kommer ikke på at det kan fra noen andre plasser. Okei. Så nu når jeg tar eg delete og det fortsetter så er det topp pakninga mest sansynlig.? Det jeg kan komme på og evt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 23, 2020 Share Skrevet April 23, 2020 Det kan jo være sprekk i blokk eller topp også. Men ellers er ihvertfall jeg enig med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kev888 Skrevet April 23, 2020 Forfatter Share Skrevet April 23, 2020 1 minute ago, Otis said: Det kan jo være sprekk i blokk eller topp også. Men ellers er ihvertfall jeg enig med deg. Okei. Har ikke noe ulyd fra motor så blir nokk topppakning da isåfall. Men takk for svar vertfall. Greit å få plasert feil en plass.:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå