Max99 Skrevet Mai 6, 2020 Share Skrevet Mai 6, 2020 Hei Lurer på å hive på senkefjører på min F31, bilen har har standar suspension for øyeblikket. Noen som har noe formening om hvor mye senk jeg burde hive på? Det som er viktig er at bilen forsatt blir brukbar i det daglige, som for eks. Sjøsetting av vannscooter. Har også noen bratte bakker utover her. Bilen bilen står på 20" felger. Lurte på å kjøpe 40mm AP Fjører. på forhånd takk for svar og tips. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 6, 2020 Share Skrevet Mai 6, 2020 Ved sjøsetting av vannscooter, er dette på en flat overflate, eller på pukk/grus? Jeg hadde nok ikke senket bilen, for jeg verdsetter høyden på min bil. Samt at du får mindre komfort uansett hva andre sier. Men det er så og si umulig for oss andre å bestemme for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Max99 Skrevet Mai 6, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2020 3 minutter siden, Otis skrev: Ved sjøsetting av vannscooter, er dette på en flat overflate, eller på pukk/grus? Jeg hadde nok ikke senket bilen, for jeg verdsetter høyden på min bil. Samt at du får mindre komfort uansett hva andre sier. Men det er så og si umulig for oss andre å bestemme for deg. Mm har sjekket litt rundt og skjønner deg godt... tingen er at den fortiden er litt vell høy å tenkte å senke den litt. Men er litt i tvil på hvor mye, sku helst hatt en mellom ting mellom meget høy og ubrukelig lav 😂 er ikke flat overflate nei å er generelt ganske mye bratte bakker og «stygge» fartshumper i området her 🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå