thord Skrevet Mai 13, 2020 Share Skrevet Mai 13, 2020 (endret) Hei, jeg vurderer å tune min BMW 530d G31. Men jeg har full garanti og serviceavtale. Er tuningen noe de kan finne ut av hvis bilen ECU tunes, evt hvis den blir fjernet? Gjerne kom med innspill for/imot også 😊 Setter stor pris på svar! Endret Mai 13, 2020 av thord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Mai 13, 2020 Share Skrevet Mai 13, 2020 (endret) Det kan vel spores om jeg har skjønt det riktig. men du får tuning fra både Hartge, AC Schnitzer, BMW selv osv til disse. Da med samme garantier og utslipp som originalt. Ellers finnes det rimeligere bokser fra f.eks DTE i Tyskland, disse gir deg vel en toårig motorgaranti om boksen er problemet. Løsningene fra Hartge og AC koster også deretter, mener BMW sitt M Performance power kit er rimeligere. Du får inntil 315 hester med AC sitt: https://ac-schnitzer.no/collections/5-serie-g30-g31-since-2017/products/performance-upgrade-for-530d-530d-xdrive-265hhp Med BMW sitt eget får du 292hk og 650nm, mer enn nok det også. Endret Mai 13, 2020 av fupsaker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå