RoarDale Skrevet Mai 16, 2020 Share Skrevet Mai 16, 2020 Har ettermontert orginalt hengerfeste på min 2007 e70, og alt så ut til å virke uten noe koding, men for noen dager siden så jeg at høyre skiltlys ikke virket. Sjekket litt, og det kommer ikke strøm frem til kontakten. Leste noe om at dette kan ha en sammenheng med hengerfeste. Lurer derfor på om det er ettermonteringen av hengerfeste som er problemet, og om det kan løses med pgramnering/koding ? Noen ideer ? /Roar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 16, 2020 Share Skrevet Mai 16, 2020 Er det original elektronikk eller ettermarked? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoarDale Skrevet Mai 16, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2020 Det er original elektronikk (kontrollmodul og ledningsnett) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoarDale Skrevet Mai 16, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2020 Noen som har koblingsskjema for skiltlysene til e70 ?, så kan jeg ev. finne ut noe mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 16, 2020 Share Skrevet Mai 16, 2020 Er det kodet til din bil? Ledningsdiagram finner du på feks newtis.info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoarDale Skrevet Mai 16, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2020 (endret) Nei, det er ikke kodet til bilen. Endret Mai 16, 2020 av RoarDale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoarDale Skrevet Mai 16, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2020 Var ute og målte litt til, og fant ut at det var strøm frem, men manglet jording. Tok jord fra det andre skiltlyset, så nå virker begge Takk for hjelp uansett 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå