pedro Skrevet Mai 17, 2020 Share Skrevet Mai 17, 2020 (endret) Hei Alpina fans Har ett tilnærmet strøkent Alpina B3 interiør til sedan tilsalgs. Forseter, baksete og hattehylle Desverre er dørtrekkene blitt borte for meg etter flytting fra Oslo ALPINA E36 B3 SEDAN INTERIØR Blått gult og grønt i Alpinastripene Setene er sorte og tilnærmet strøkne Siden dørterekkene er blitt borte har jeg gått for sort skinn. Hadde bud på 13.000 med dørtrekk så da vet dere ca hva jeg ønsker. Er en liten slitasje på ryggstøtten etter lommebok og tlf. Den er ikke gjennom og ikke veldig synlig. 91848260 Endret Juni 29, 2021 av pedro liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Desember 14, 2020 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2020 Hei Disse setene kommer jeg ikke til å bruke selv Er det noen E36 ALPINA fans her som vil gi ett vettugt bud? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Desember 27, 2020 Share Skrevet Desember 27, 2020 På 17.5.2020 den 20.51, pedro skrev: Hei Alpina fans Har ett tilnærmet strøkent Alpina B3 interiør til sedan tilsalgs. Forseter, baksete og hattehylle Desverre er dørtrekkene blitt borte for meg etter flytting fra Oslo ALPINA E36 B3 SEDAN INTERIØR Blått gult og grønt i Alpinastripene Setene er sorte og tilnærmet strøkne Siden dørterekkene er blitt borte har jeg gått for sort skinn. Hadde bud på 13.000 med dørtrekk så da vet dere ca hva jeg ønsker. Hei. Telefon nr du kan nåes på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Januar 1, 2021 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2021 Det har jeg. Var ment å legge det ut på Blocket.se og E-BAY, men brakkesyka har tatt meg. Har kastet alt annet enn setene og litt av midtkonsollen bare så det er sagt liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå