Rubejoha92 Skrevet Juni 4, 2020 Share Skrevet Juni 4, 2020 Spørsmål ang e91 2009 318 Automat. Starter og sviver ok. Setter bilen i Drive så kommer det en slags knurre lyd, den forsvinner med en gang jeg gasser eller setter den i Park. Noen som vet hva dette kan være evt om det er dyr reperasjon? Begynner å bli lei utlegg på denne bilen nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 4, 2020 Share Skrevet Juni 4, 2020 Video med lyden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rubejoha92 Skrevet Juni 4, 2020 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2020 (endret) Nei har ikke det, skal prøve om jeg klarer å få til en video ila morgen dagen. Har lagt merke til det ved kø kjøring og når jeg skulle ombord på ferje. Litt kraftig knurre lyd, forsvinner med en gang en gasser eller setter den i park. Kan det ha noe med clutchen å gjør kanskje? Takk for svar Endret Juni 4, 2020 av Rubejoha92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå