Gå til innhold

Kan noen please hjelpe? E65 koding. Betaler for hjelp.


bmwe21F
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, håper noen kan hjelpe. :)

Regnr: BR47954  Bil: 2005 E65 facelift.

3 ting:

1: Har skiftet til brukt lcm pga høyre angel eyes sluttet og virke. Den virket etter skiftet, men dukket opp andre nye problemer med lysene. Har fått beskjed at det trengs koding med NCS og Tool32. Har prøvd oppskriften her på forumet, men hjalp ikke. Da sluttet venstre angel eyes og lyse i stede, men chassinr ble korrekt i Inpa. Så tydeligvis jeg som gjør noe feil eller at det trengs og gjøres noe mer. Feilkode:  E51A: telegramm fernlichtassistent timeout.

2: Har skiftet PDC modul etter mistanke om feil på den. Ble ikke bedre. Mest sannsynlig ligger feilen et annet sted eller så trenger den også koding? Samme feilkode med gammel og "ny" 9e3b: fehlerort: wandler versorgung. Hvis det ikke trengs koding så kan dere se bort i fra dette punktet. Da får jeg heller bruke tid på feilsøking.

3: Bilen trenger kalibrering av rattvinkelsensor.

 

Så det jeg lurer på er om noen har mulighet til og hjelpe meg med dette? Bor i Tønsberg området. Kan kjøre et stykke for og evt møte den som vil hjelpe eller om det kan tas på fjernstyring? (har kontaktet de 2 som står på listen oppført i Tønsberg) Ta gjerne kontakt på pm.

Endret av bmwe21F
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...