steingdal Skrevet Juni 10, 2020 Share Skrevet Juni 10, 2020 hei! jeg har en bmw e46 316i 2004 modell som har begynt å lage en rar lyd. når motoren går på tomgang kan man nesten høre en slags dunke lyd og når man gir gas kommer det også en veldig rar lyd. du kan høre hva slags lyder jeg mener ved å høre på videoene jeg har lagt med. så spørsmålet mitt er om noen av dere bmw entusiaster har noe kunnskap om hva dette kan være IMG_1317.mp4 IMG_1316.mp4 IMG_1316.mp4 IMG_1317.mp4 IMG_1316.mp4 IMG_1317.mp4 IMG_1317.mp4 takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Juni 10, 2020 Share Skrevet Juni 10, 2020 Strekt registerkjede, prøv å bytt strammer. Dessverre ikke den beste motoren som er laget N42 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steingdal Skrevet Juni 10, 2020 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2020 14 minutes ago, Slavearbeider'n said: Strekt registerkjede, prøv å bytt strammer. Dessverre ikke den beste motoren som er laget N42 Trenger kjede også å byttes eller bør jeg bare bytte strammer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Juni 10, 2020 Share Skrevet Juni 10, 2020 Prøv strammer først. Enkel sak å bytte. Strammeren setter spenn på kjedet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steingdal Skrevet Juni 10, 2020 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2020 13 minutes ago, Slavearbeider'n said: Prøv strammer først. Enkel sak å bytte. Strammeren setter spenn på kjedet. Skal prøve det. Takk for tipset! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå