TonyE61 Skrevet Juni 16, 2020 Share Skrevet Juni 16, 2020 Hei! Er ny på forumet og har nettopp kjøpt meg min første BMW, ein E61 525D 2005 M57TU. Kjøpte bilen med ein forhandlar for 1mnd sida og har vert veldig fornøgd men på kort tid har det komt ein del feil.. Først når eg kjøpte bilen la eg merke til at når eg opnar oljepåfyllingslokket kommer det ut kraftig kvit røyk, men ikkje noke trykk so det er ikkje noko å beskymre seg for? Prøvde å bytte veivhusventilasjonen men er fortsatt like mykje røyk. Etter å ha kjørt bilen litt over 1500km kobla eg opp bilen til ein OBD lesar for å sjå om eg fant noken feilkode. Parksensor fungerte ikkje, noken filter måtte byttast og motortemperaturen ville ikkje gå over 58 grade. Då bestemte eg meg for å ta litt service på bilen, bytta begge termostatane, fjerna swirl flaps, bytta olje + alle filter, bytta viftereim og drivreim. Reimene var produsert i 2005 so det var vell på tide no etter 220.000km. Bytta også 2 løpehjul til drivreima, men det hjulet som står på dynamoen var ikkje der når eg skulle bytte reima, monterte det på alikavell men har blitt litt usikker på om det var lurt eller om den skulle kanskje stå uten løpehjul på dynamo? Etter eg bytta alt det her og kjørte meg ein prøvetur og merka god forskjell på bilen. Den dragde dårligare og eg høre turboen spoole ganske godt. Var vanskelig å få den over 80km/t. Når eg skal skru av bilen rister det kraftig i motoren. Etter litt feilsøking der eg sjekka ledninga og rør prøvde eg å ta ein ny tur. Fekk då feilmelding på idriven "Increased Emissions". Sjekka med feilkodelesar og fekk ut koda P3264. Har prøvd å leita på forum men finn ingenting som kan hjelpe meg vidare. Håper at noken her kan hjelpe meg slik at eg kan få ta bilen i bruk igjen slik eg slepper å gå tilbake til gamle Volvoen :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 16, 2020 Share Skrevet Juni 16, 2020 Det kan være lekkasje på EGR eller innsug mulig. Har du montert alle trykk slanger og alt er tett, som skal være tett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonyE61 Skrevet Juni 16, 2020 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2020 Trykk slangene begynte å bli litt dårlige, har tenkt å bytte dei seinare, men hadde ingen for hand når alt var demontert. Blir vell å demontere innsug og gå over alle slanger der då. Har tenkt å fjerne EGR etterkvart då eg ønske å få litt meir kraft i bilen, typ stage 3. Men vil vere sikker på at alt som er i motor er i orden først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå