Johnnyphive Skrevet Juni 18, 2020 Share Skrevet Juni 18, 2020 Frender, jeg forsøkte først et søk på emnet, men fant ikke det jeg var ute etter. Så altså... i dag begynte nivåreguleringslampa å lyse, og bakvogn er dønn stiv. Alt som fjærer er setet, når jeg kjører over dumper. Dog følte det som om den hang med stussen da jeg startet, og så ble den stiv på kun kort tid. Gjetter på at noe er galt med luftfjæringen, men hva? Har noen av dere forslag til feilsøking? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Juni 19, 2020 Share Skrevet Juni 19, 2020 Gjetter på at du har hull i en luftbelg, veldig vanlig feil. For å unngå overbelastning av kompressor så går den i nødmodus, da faller bilen helt nedpå og oppleves stiv og stumpete. Det skal da også se ganske enkelt ved at den blir veldig lav bak. Marius2002 og Johnnyphive reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnnyphive Skrevet Juni 19, 2020 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2020 1 time siden, Odd-M skrev: Gjetter på at du har hull i en luftbelg, veldig vanlig feil. For å unngå overbelastning av kompressor så går den i nødmodus, da faller bilen helt nedpå og oppleves stiv og stumpete. Det skal da også se ganske enkelt ved at den blir veldig lav bak. Takk for svar. Er det en grei sak å bytte belger? I forhold til å skifte drivaksler foran og styrestag, mener jeg. :-) Bær jeg bytte noe annet enn belgene samtidig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Juni 19, 2020 Share Skrevet Juni 19, 2020 Belger er greie å bytte på 5-serie. Vil tro det er enkelt på X5 også. Byttes parvis. Du finner instruks på YouTube. BMW tar ganske godt betalt for belgene, men det finnes uoriginal til hyggeligere pris. Men du bør få verifisert at feilen ligger der før du koster på mye penger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnnyphive Skrevet Juni 19, 2020 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2020 58 minutter siden, Odd-M skrev: Belger er greie å bytte på 5-serie. Vil tro det er enkelt på X5 også. Byttes parvis. Du finner instruks på YouTube. BMW tar ganske godt betalt for belgene, men det finnes uoriginal til hyggeligere pris. Men du bør få verifisert at feilen ligger der før du koster på mye penger. Takk. Ja jeg stikker og får diagnostisert det først. Så en YouTube pånen E70, så regner med at det er i samme gata for en E53. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå