GlennF11 Skrevet Juni 26, 2020 Share Skrevet Juni 26, 2020 (endret) Se video. Er det noen som vet hva denne lyden kan være? Kommer når jeg trykker inn bremsen. har ikke merket noen forskjell på bremsene på bilen, kun den lyden. bilen er en BMW 520d f11 fra 2011. Gått 140.000km lyden kommer ved bremsing i lav hastighet og når bilen er skrudd av som på video i høyere hastigheter sliter jeg med å høre noe Skiver og klosser ble byttet for ca 1 år siden på forhånd takk 😊 IMG_3646.MOV Endret Juni 26, 2020 av GlennE61 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 26, 2020 Share Skrevet Juni 26, 2020 (endret) Hadde samme på E60en. Du må rengjøre, smøre litt pasta på glideboltene, bak klossene og på stempel. En hører jo at det er "tør" gnisselyd. Endret Juni 26, 2020 av Reef89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennF11 Skrevet Juni 26, 2020 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2020 Ja det høres tørt ut. Da prøver jeg det. Takk 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennF11 Skrevet Juni 30, 2020 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2020 Har tatt calipperen fra hverandre og smurt opp det som skal med würth alu paste. Det var tørt der. Men knirkingen er det fortsatt. Kanskje litt mindre. Er det noen som kan ha en ide om noe annet det kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenbydy Skrevet Mai 16, 2023 Share Skrevet Mai 16, 2023 Hei fant du ut av dette Glenn? Jeg har fått eksakt samme lyd i min nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå