Pettern1972 Skrevet Juli 8, 2020 Share Skrevet Juli 8, 2020 Driver å monterer brukt tilhengerfeste på 2009 mod 520d e60. Har selvsagt ingen koblingsskjema til dette. Alt kommer fra Westfalia. Det koblingsskjemaet jeg finner på Westfalia stemmer ikke med ledningsnettet. Sitter igjen med følgende kabler: Rød med grøm stripe Rød med svart stripe Rød med blå stripe Noen som har koblingsskjema eller vet hvor disse kablene skal kobles? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 8, 2020 Share Skrevet Juli 8, 2020 Er det kablene fra westfalia settet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pettern1972 Skrevet Juli 8, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2020 Westfalia leverer vistnok (iflg Sulland) også de originale BMW festene, og ledningsnett. Men de har andre fargekombinasjoner. Ser ut som mitt ledningsnett da er originalt BMW. Så langt jeg kan se er ledningen som jeg skrev var rød med blå stripe faktis rød med fiolett stripe, og skal inn på kontakt X11004 foran ved sikringsboks. men så var det å finne den da........... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 8, 2020 Share Skrevet Juli 8, 2020 Kan du bruke denne manualen? https://drive.google.com/file/d/0B-5KtFtiv6tFX3NkTjhEakRKR1k/view?usp=drivesdk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 8, 2020 Share Skrevet Juli 8, 2020 Glemte å aktivere linkdeling. Bør være ok nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pettern1972 Skrevet Juli 8, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2020 fant den tidligere i dag, og har brukt den. Men den kabelen som er rød med fiolett stripe som volder meg litt problem. Skjønner det slik at den skal fram i sikringsboks i hanskerom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 8, 2020 Share Skrevet Juli 8, 2020 Det høres korrekt ut. Det er vel hovedstrøm kabel. Den har en fjærkontakt på seg og skal inn i sikringsholder, som skal få en sikring på seg. Ja? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pettern1972 Skrevet Juli 8, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2020 sånn jeg har skjønt det også. Men kan ikke den da settes rett på batteriet med en sikring i mellom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 8, 2020 Share Skrevet Juli 8, 2020 Joda, men da får du konstant strøm på tilhenger kontakten. Og det er vel ikke ønskelig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pettern1972 Skrevet Juli 8, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2020 og der kom grunnen til at det ikke skulle gjøres enkelt ja, he he. Da har jeg egentlig en løsning på hele problemet så vidt jeg skjønner. Tester dette i morgen. Tusen takk for hjelpen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 8, 2020 Share Skrevet Juli 8, 2020 Værsågod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pettern1972 Skrevet Juli 9, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2020 noen som har en slik liggende? styringsnehet til tilhengerfeste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pettern1972 Skrevet Juli 11, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2020 Åpnet styreenheten og renset den med elektrospray og tannbørste. Nå virker alle lys, men når jeg tråkker på bremsepedalen slukker markeringslys. Er dette normalt når tilhengerfestet ikke er kodet inn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 11, 2020 Share Skrevet Juli 11, 2020 Har du hentet strøm fra korrekt bremselys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pettern1972 Skrevet Juli 12, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2020 Under deksel til stigtrinn venstre side.svart og gul kabel om jeg ikke husker feil. Testet med prøvelampe at det var riktig kabel. Skjer ingen forskjell om jeg kobler den av heller . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå