Rødesømmer Skrevet Juli 12, 2020 Share Skrevet Juli 12, 2020 (endret) Hei! Jeg har nettopp handlet en 2012 F30. Selger var ikke så veldig interessert i å fortelle om mangler og det var ikke alt jeg husket på å spørre om. Jeg kan skrive en lang liste, men det blir OT. Kort fortalt: Mikrofon virker ikke ved mobilsamtale. Tlf Android -De i andre enden hører jeg veldig bra. -Volum er ok i settings -Paret av og på -Settings på tlf ok(telefonlyd/medielyd/mikrofon på) -Prøvd to forskjellige Mobiltelefoner Er det noen som har erfart dette? Forøvrig er det ikke strøm i 12v uttak heller, men jeg vet ikke om dette har sammenheng. Det er heller ikke noe error på SOS. Endret Juli 12, 2020 av Rødesømmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juli 12, 2020 Share Skrevet Juli 12, 2020 (endret) Hører du de i andre enden i høytalerne da? Eller er det helt dødt? Du kan prøve og slette enheten fra bil og slette bilen fra enheten, deretter skru av tenningen på bil og lås bilen, og samtidig slå av og på telefonen. Så låser du opp og starter bilen og parer på nytt. Tenningen må være på for at det skal være strøm på 12v, likevel dødt? Endret Juli 12, 2020 av Marius2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rødesømmer Skrevet Juli 12, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2020 1 time siden, Marius2002 skrev: Hører du de i andre enden i høytalerne da? Eller er det helt dødt? Du kan prøve og slette enheten fra bil og slette bilen fra enheten, deretter skru av tenningen på bil og lås bilen, og samtidig slå av og på telefonen. Så låser du opp og starter bilen og parer på nytt. Tenningen må være på for at det skal være strøm på 12v, likevel dødt? Jeg glemte å ta med at jeg hører de i andre enden kjempebra og det er ikke noe særlig problem ved bluetooth på andre måter. Kanskje noen særheten ved musikkavspilling. Jeg har ikke gjort ting så omfattende som du skriver. Det er verdt et forsøk. Jeg (trodde jeg) hadde telefonen på lading i et par timers kjøring uten at det var strøm i 12v uttak. Skal sjekke sikring seinere. Takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juli 12, 2020 Share Skrevet Juli 12, 2020 (endret) 8 minutter siden, Rødesømmer skrev: Jeg glemte å ta med at jeg hører de i andre enden kjempebra og det er ikke noe særlig problem ved bluetooth på andre måter. Kanskje noen særheten ved musikkavspilling. Jeg har ikke gjort ting så omfattende som du skriver. Det er verdt et forsøk. Jeg (trodde jeg) hadde telefonen på lading i et par timers kjøring uten at det var strøm i 12v uttak. Skal sjekke sikring seinere. Takk for svar. Det høres omfattende ut, men det er gjort på 2 minutt Sjekk sikring om 12V ikke fungerer under kjøring ja. BMW snakkes best med iPhone, dessverre. Det skal likevel ikke være noen problemer med Android, men de med iPhone vil oppleve alt litt mer sømløst. Prøv og koble til en iPhone-enhet(om du kjenner noen med iPhone) om oppskriften jeg ga over ikke fungerer. Endret Juli 12, 2020 av Marius2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rødesømmer Skrevet Juli 12, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2020 3 timer siden, Marius2002 skrev: Det høres omfattende ut, men det er gjort på 2 minutt Sjekk sikring om 12V ikke fungerer under kjøring ja. BMW snakkes best med iPhone, dessverre. Det skal likevel ikke være noen problemer med Android, men de med iPhone vil oppleve alt litt mer sømløst. Prøv og koble til en iPhone-enhet(om du kjenner noen med iPhone) om oppskriften jeg ga over ikke fungerer. Grei prosedyre, men det hjalp meg dessverre ikke. Takk for hjelpen uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå