Tjallvard Skrevet Juli 14, 2020 Share Skrevet Juli 14, 2020 Anbefalinger til verksted i Oslo? Jeg må ha ny starter og få sett over radiator og kjølinga. Det spruta kjølevæske ut bilen etter en 2 timers tur i går, men varmemåleren viste ikke at det var for varmt i motor. Fylte på igjen og luftet etter det slutta å renne, og så kjørte bilen fint resten av den 3timer lange turen. Er også redd for at det er en sjans at toppakningen har sprekt el. , burdte det bli gjort en kompresjonstest? Skal egentlig på ny tur om litt over en uke. Hadde vært kjekt å fått greie på ting og fått noen flinkere enn meg til å sette den i stand. Har også sett litt på uorginale radiatorer i alu og lurte på om noen har erfaring med ikke-oem? jeg finner flere i alu til aircon til under 1000 lappen på nettet, men jeg vet ingenting om de. Da jeg var på GS hadde de bare en ikke-oem i plastikk som kostet 3000,-? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Juli 14, 2020 Share Skrevet Juli 14, 2020 Hva slags bil er dette? Alf Lie Motor muligens? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjallvard Skrevet Juli 14, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2020 Oi Sorry trodde jeg skrev det. 96 320i m52b20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristofferertsland Skrevet Juli 17, 2020 Share Skrevet Juli 17, 2020 Jeg bruker Snap Drive til min 2010 E61, pg jeg synes de er flinke, greie priser og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå