Gå til innhold

Ønsker E36 M3 Kjøpsråd/hjelp fra kyndige på området


 Share

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg er i prosess med å gå til anskaffelse av en E36 M3 coupe 93-98 mod

Trenger hjelp eller noen å snakke med i vurderingsprosessen, for ja det er en prosess å kjøpe en slik bil....og jeg ønsker ikke å kjøpe katta i sekken....

Jeg har hatt 2 E36 M3 før en 3.2L og en 3.0L, så jeg kan en del om bilene, men de begynner å bli sjeldne og mange er priset høyt og da er det greit å få råd,hjelp,tips i en vurdering av hvert enkelt tilfelle.

Hvis noen har lyst til å hjelpe meg med vurderingen av objekter, gi meg råd tips til hva jeg skal se etter, kanskje til og med noen her inne har noe til salgs eller kjenner noen som vurderer å selge så setter jeg pris på det.

Jeg har ikke låst meg på noe når det gjelder modell, farge eller pris... heller vel litt mot at jeg kan gjøre en god del selv....så det trenger ikke være utstillingsbil.

coupe chassi og manuell er ett ønske

Jeg har ett nostalgisk forhold til disse bilene da jeg har hatt 3 stk E36, så denne bilen skal tas vare på og kjøres på godværsdager/søndagsturer og så ønsker jeg å delta på litt treff etterhvert.

Jeg har per i dag en bil oppe til vurdering, så ring meg gjerne på 46 42 93 10 hvis du vil høre mer om det og evt bistå meg litt i vurderingen (pris, km , tilstand etc)

På forhånd tusen takk!

Mvh

Magnus

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...