325ie46 Skrevet Juli 21, 2020 Share Skrevet Juli 21, 2020 Hei, har en e90 der jeg fikk fukt i lykta i vinter og da røyk xenonpæra, ballasten og smc modulen. Har nå byttet til helt ny xenonpære, helt ny ballast, og brukt smc modul slik jeg skulle slippe å måtte kode den inn. Pæra lyser fortsatt ikke, har tatt diagnose med carly og der står det bare Low Beam Right broken. Har jeg fått en dårlig ballast? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Juli 21, 2020 Share Skrevet Juli 21, 2020 Det kan sikkert hende, har du prøvd å bytte om på høyre og venstre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ie46 Skrevet Juli 21, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2020 Nei, det må prøves. Får man opp om ballasten er gåen på noen feilsøkingsprogram? Eller er det sann som på carly at den bare sier pæra ikke funker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Juli 21, 2020 Share Skrevet Juli 21, 2020 Nja, tror vel at du bare ser at pære ikke funker, uten at jeg kan bekrefte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ie46 Skrevet August 12, 2020 Forfatter Share Skrevet August 12, 2020 Har nå prøvd å bytte om ballastene og problemet forblir på samme side som før, altså ballasten er ikke problemet. Hvilke andre ting kan være dårlige når det ikke er ballasten, pæren og modulen til adaptive lys? FRM? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet August 12, 2020 Share Skrevet August 12, 2020 Du får dra opp et koblingsskjema og sjekke om du får strøm helt fram. Det kan hende modulen fortsatt må kodes inn med mindre den kommer fra en identisk bil, men det er litt usannsynlig når den ene pæra funker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå