KidCalahan Skrevet Juli 26, 2020 Share Skrevet Juli 26, 2020 Har nylig kjøpt meg en e70 fra 2009. Storfornøyd men skjermen for CID/ iDrive er veldig mørk. Jeg vet det vanligste er å bytte men lurte på om noen har byttet mini- lystoffrøret inne i LCD-skjermen? Har demontert men finner ikke noe på eBay etc. Evt noen som har en 6.5» skjerm å selge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 26, 2020 Share Skrevet Juli 26, 2020 Det finnes jo noen på finn.no vet jeg. Også ebay da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KidCalahan Skrevet Juli 27, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2020 De på Finn ser ut som 8-tommer, vil de passe da? Ligger en riktig en på eBay, blir vel å kjøpe en hel, ville bare sjekke om noen hadde skiftet lyset før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 27, 2020 Share Skrevet Juli 27, 2020 Da hadde ihvertfall jeg sterkt vurdert å skifte til et nyere system fra bmw eller en Android enhet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå