Anderspr0 Skrevet August 5, 2020 Share Skrevet August 5, 2020 Kjøpte en F15 2014 modell i forrige uke, som forøvrig ikke har rullet mer enn 50.000km I 2018 har bilen fått keramisk behandling, med anbefalt fornyelse i 2022. Likevel, har denne bilen fått noe vaskeriper/swirls. Om jeg polerer med P3.01, er det slik at jeg da sliper vekk keramiske behandlingen? Eller kan ripene ligge i i det keramiske sjiktet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern Skrevet August 5, 2020 Share Skrevet August 5, 2020 Du vil slipe i coatingen ja, om det i det hele tatt er noe igjen av dette laget. Vaskeriper kommer uansett mer eller mindre. vet du hvordan coating som er lagt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderspr0 Skrevet August 5, 2020 Forfatter Share Skrevet August 5, 2020 20 minutter siden, Tyggern skrev: Du vil slipe i coatingen ja, om det i det hele tatt er noe igjen av dette laget. Vaskeriper kommer uansett mer eller mindre. vet du hvordan coating som er lagt? Mener det er "Drop Off Keramisk Lakkbeskyttelse" Ligger i et hefte i bilen, kan sjekke etter jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet August 5, 2020 Share Skrevet August 5, 2020 Vis det er Koch chemie sin du referere til er den litt grov til å være slutt steg, jeg har kjørt den fineste til svisswax på maskin å fjernet riper i coating. Du må kontrollere underveis med wipedown, silikonfjerner eller noe å så vann, er det coating igjen på bilen skal det prelle som nylagt etter wipedown. De gjør de ikke ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderspr0 Skrevet Mars 31, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2021 Har nå fått noen riper små riper fra frontfanger til bakdør, trolig etter en busk eller noe. Er det noe spesielt jeg må tenke på når jeg polerer bilen, mtp. at den muligens har noe coating igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FransEirik Skrevet April 1, 2021 Share Skrevet April 1, 2021 Poler og legg på ny coating. det finnes også polish med «fillers» som er egnet til akkurat dette. Snakk med de som har behandla bilen så kommer de sikkert med forslag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå