Mons1 Skrevet August 13, 2020 Share Skrevet August 13, 2020 Jeg planlegger å inspisere ventil-portene for karbon-oppbygging og registerkjeden på min -13 F11 LCI 520dx 184hk. For å gjøre det må innsug og ventildeksel fjernes. Har bestilt nye pakninger for deksel og Luftinntak på innsuget. I følge dokumentasjon må også alle simmeringer på dysene skiftes. Har bestilt dette også. Spørsmål: Har noen av dere gjort dette på N47 eller tilsvarende? Hvilken verktøy har dere brukt for å "re-seale" dysene? Eller er det nok å bare bytte simmeringene og satse på at det blir tett? I følge BMW's dokumentasjon som skal setene gjøres ren med spesialbørste som også tetter hullet. Noen som kjenner til slik børste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå