xnett Skrevet August 25, 2020 Share Skrevet August 25, 2020 hei.. 2005 E46 M47 - feilkode 46D3 - Control unit, internal 4. Hva er erfaringene deres her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 25, 2020 Share Skrevet August 25, 2020 Jeg har ingen erfaring, så det er utenfor det du spør om. Men jeg svarer nå uansett. Internett sier 2 ting. Den ene tingen er at det ikke er et problem, og at bilen skal virke helt fint. Den andre tingen er at det er en skade på DDE, så sjekk etter vannskade. Den må sannsynligvis byttes. Felles for de to er det sies at man kan flashe ny firmware på DDE, så skal det sannsynligvis bli i orden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xnett Skrevet August 25, 2020 Forfatter Share Skrevet August 25, 2020 motorstyring ser helt fin ut. har åpnet den og sjekket. Har forsåvidt lest det samme på nettet, men var ikke utrolig mye om det. Bilen virket helt fint til den en dag ikke startet. ikke min bil da, bare hjelper. Har også flashet inn ny original og oppdatert fil i ecu. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xnett Skrevet August 25, 2020 Forfatter Share Skrevet August 25, 2020 da har jeg bestilt inpa og kabler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå