matros72 Skrevet August 26, 2020 Share Skrevet August 26, 2020 Hei. Driver og skal bytte dynamoreim og strammehjulene på min 520d f11 med n47 motor.Denne har jo dobble hjul på strammeren/demperen. Har tatt ut de 2 boltene som denne skal være festet med,men den løsner ikke fra motoren. Er det noe mere en 2 bolter denne sitter i? Kan ikke begripe hvorfor den ikke vil løsne fra motor? Den øverste bolten er kort,mens den nedre er ganske lang bolt. finner ikke noe på youtube om dette heller. Noen som har gjort dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 26, 2020 Share Skrevet August 26, 2020 Er det denne? https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e61-520d-tou/repair-manuals/11-engine/11-28-drive-belt-with-tensioning-deflecting-element/HoraeXb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matros72 Skrevet August 26, 2020 Forfatter Share Skrevet August 26, 2020 (endret) Nei det er ikke den der. Endret August 26, 2020 av matros72 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matros72 Skrevet August 26, 2020 Forfatter Share Skrevet August 26, 2020 Her er bilde av den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matros72 Skrevet August 26, 2020 Forfatter Share Skrevet August 26, 2020 ser nå når jeg studerte tegninger som var på siden du Otis la ved link til,at jeg har tatt ut feil bolt. Så da er problemet løst🙂 Takk for hjelp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå