Binkajones Skrevet August 29, 2020 Share Skrevet August 29, 2020 Hei. Har en bmw som rister/vibrerer ved kaldstart. Men når jeg har kjørt en liten stund og starter opp bilen igjen så fusker den ikke. Noen som kan hjelpe meg med dette ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 29, 2020 Share Skrevet August 29, 2020 Glødeplugg feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Binkajones Skrevet August 29, 2020 Forfatter Share Skrevet August 29, 2020 Hei. Jeg er en amøbe når det kommer til tekniske ting 😅. Burde det ikke kommet opp en feilmelding? Koster det mye å bytte ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 29, 2020 Share Skrevet August 29, 2020 Ikke på glødeplugger. Sikkert 3000,- for 1. Men kanskje du kan filme en oppstart når det skjer? Da kan den være lettere å bistå over Internett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigln Skrevet August 30, 2020 Share Skrevet August 30, 2020 (endret) Jeg hadde glødefeil på min f11 525d 3.0L. Samme symptomer som du beskriver. Betalte litt over 6000kr for å bytte alle glødeplugger+ relé på merkeverksted. Endret August 30, 2020 av stigln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet September 5, 2020 Share Skrevet September 5, 2020 Tips Hvis du skal bytte glødeplugger bør du bytte alle i samme slengen. Det du betaler for på et verksted er jobben for å komme til glødepluggene, dvs av med innsuget. Surt å betale flere tusen for bytte av 1, så ryker neste mann i rekka 2 mnd senere. I tilfelle du ikke vet har du 6stk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå