E.C. Skrevet September 18, 2020 Share Skrevet September 18, 2020 Selger unna noen greier som var tiltenkt min E36-ombygging, men som det ikke ble noe av. M52B28 fra E39 med automat (E39-bunnpanne på). Rett under 300k km, har papir med km-stand fra PKK rett før bilen ble hogget av meg. Gikk meget pent. Kan muligens skaffe E36-bunnpanne. ZF kasse fra E36 328i (mangler girspak + noe mer i spakestell), mellomaksel, 188 diff + stikkaksler fra samme bil (328 har de "tjukke"). Spurte egentlig ikke selger om km-stand, bare om det funka. Er vel 300k km +/-. Bilen det kom fra ble litt for hardt bulka og dermed solgt i deler. Kan følge med 228mm clutch og svinghjul fra en annen bil. Står hos en kompis av meg i Halden. https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=190043509 Selges helst samlet, evt. kun drivverk/kun motor. Send gjerne PM direkte til meg her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Oktober 27, 2020 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2020 Bump. 13k for alt sammen, kan selge enkeltdeler også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå