xibriz Skrevet Oktober 1, 2020 Share Skrevet Oktober 1, 2020 Er det noen som er ekspert på feilkoder å kan si hvilke deler jeg trenger? BMW X5 E70 (2012) Beskjed fra kontrollør: 5.3.4 Opphengskuler og foringer b) For stor slitasje på opphengskule, nedre berekule bakre ytre begge sider foran begge sider... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xibriz Skrevet Oktober 1, 2020 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2020 Det er vel nr 10 det er snakk om? https://gsbildeler.no/etk_delekatalog-forstilling-31_0789 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 1, 2020 Share Skrevet Oktober 1, 2020 Det er snakk om bærearm. Casterstag står foran bærearm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 1, 2020 Share Skrevet Oktober 1, 2020 Jeg ser ikke det du har linket til, da gsbildeler.no ikke liker en lenke uten at jeg har tastet inn et regnummer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xibriz Skrevet Oktober 2, 2020 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2020 19 hours ago, Otis said: Det er snakk om bærearm. Casterstag står foran bærearm. Takk for svar, jeg er 99% sikker på at jeg fant ut av det Nr 5 og 10 her: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 2, 2020 Share Skrevet Oktober 2, 2020 Ja, du har rett da. Jeg leste litt feil på ditt første innlegg. Jeg så/forstod ikke at det var både fremre og bakre begge sider. Kan anbefale Meyle HD som forstillingssett til x5. Later til å være bra kvalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xibriz Skrevet Oktober 2, 2020 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2020 6 minutes ago, Otis said: Ja, du har rett da. Jeg leste litt feil på ditt første innlegg. Jeg så/forstod ikke at det var både fremre og bakre begge sider. Kan anbefale Meyle HD som forstillingssett til x5. Later til å være bra kvalitet. Jeg hadde også problemer med å forså hva kontrolløren mente. Men etter å leste det 50 ganger kom jeg fram til at foringen på bærearmen framme, nede, bak, ytre er dårlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 2, 2020 Share Skrevet Oktober 2, 2020 Om du tar jobben selv, så er det 12-kant 27mm på en del deler på forstillingen. Om du ikke har bukk, så er kanskje en fastnøkkel bestem løsning og ikke kopp, men det får være en vurderingssak. Når det gjelder demontering av ledd/kuler, så gikk det ganske smertefritt til meg. Trengte ikke avdrager, bare litt lett banking og de løsnet fint. xibriz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå