Mjaurius Skrevet Oktober 5, 2020 Share Skrevet Oktober 5, 2020 Hei! Er det slik at hvis en e46 ikke får nok strøm så vil den ikke trillstarte? Hadde problemer med batteri idag (saken var kabelsko som ikke satt skikkelig), skulle prøve å trillstarte den, men det ville den da altså ikke, kjentes bare ut som den bremset på motor når jeg slapp clutchen. Meget mulig at det var dumt spørsmål, og veldig mye dummere å prøve å trillstarte den, men er ganske ny med BMW og dieselbil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Oktober 5, 2020 Share Skrevet Oktober 5, 2020 Du må ha strøm for å drive pumpa i tanken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprinten Skrevet Oktober 5, 2020 Share Skrevet Oktober 5, 2020 (endret) hei. Nå har jeg en annen type Bmw enn deg men jeg hadde samme problemet med min 7 serie e65.Dette gjalt vinterdekka mine,men på sommerhjul ristet den ikke.Det som var galt hos meg var feil innpress på felgene. Jeg får det aldri skikkelig bort og jeg har gjort alt som kan tenkes.Så i stedet for og "stresse"med og finne nye felger og vinterdekk så har jeg slått meg til ro med at min bmw liker ikke vinterdekk:-) Endret Oktober 5, 2020 av Sprinten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå