Dr_J Skrevet Oktober 22, 2020 Share Skrevet Oktober 22, 2020 Har problemer med å slette noen feilkoder som gjør at airbaglampene lyser. Feilkoden er: 0093AE MRS: Active head restraint, left Bilen har IKKE Active head restraint, men den gir denne feilmeldingen for det. Jeg har lagt inn «AKS_LINKS_1_CD nicht_aktiv» med NCSExpert, uten at det hjalp. Har oppdatert MRS modulen med ny firmware med WinKFP, samme problem. Har prøvd å slette feilkodene med ISTA og INPA. Se jobb statusen på vedlagte bilde, ser ut som MRS mottar at feil skal slettes, men at den ikke klarer det. Noen som har noen ideer og kan hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 22, 2020 Share Skrevet Oktober 22, 2020 Hva har du gjort med aktuell modul? Har du kodet den med standard verdier i feks NCS eller ISTA P? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_J Skrevet Oktober 22, 2020 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2020 7 minutter siden, Otis skrev: Hva har du gjort med aktuell modul? Har du kodet den med standard verdier i feks NCS eller ISTA P? Etter at jeg oppdaterte modulen med WinKFP og SP Daten 60, så kodet jeg den med standard verdier med NCS Expert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 22, 2020 Share Skrevet Oktober 22, 2020 Da er det eneste jeg forstår, er at VO er feil eller så er modulen defekt. For om du ikke har aktive nakkestøtter, så er det jo feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_J Skrevet Oktober 22, 2020 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2020 3 minutter siden, Otis skrev: Da er det eneste jeg forstår, er at VO er feil eller så er modulen defekt. For om du ikke har aktive nakkestøtter, så er det jo feil. Jeg har tenkt tanken at modulen kanskje er defekt, men den lar seg oppdatere og kode. Klarer også å fjerne andre feilmeldinger på den. Rett etter oppgradering så gir den en haug av feilkoder, de kan slettes og blir borte når jeg koder standardverdiene igjen. Det er helt klart noe rart siden jeg ikke har aktive nakkestøtter ja..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå