Lovaas99 Skrevet Oktober 28, 2020 Share Skrevet Oktober 28, 2020 Hallo. Har en 1999 modell bmw E39 520i som jeg har fått no problemer med. Har lambda sensorer før og etter katalysator. Men er det sensorene som er døde eller ikke? Vurderer også og bytte ut katalysatorene med rør i steden. Men hvor vanskelig er det og få ut grenrørene? Har skrudd minimalt på bmw, mest skrudd på Volkswagen😂 så litt hjelp hadde vært fint🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Oktober 28, 2020 Share Skrevet Oktober 28, 2020 Jeg bare så på den første linjen av det første bildet ditt og da slutta det å gi mening. Air mass, mengde luft 5743 Kg/h = kg/time. Altså ca. 4 441 952 liter luft per time når jeg putter dette i en kalkulator. Del det på 60, da får du 74 032 liter / minutt. Slagvolumet i bilen din er 2L. Det tar to omdreininger før din bil har sugd inn 2L luft (den drar inn litt under 2L, men vi forenkler her). Ved 6000 rpm drar du da inn 6000 L/min. Appen din rapporterer 12 ganger mer enn det på live-data. Jeg hadde prøvd å finne ut hvordan de tallene der beregnes eller målt med annet utstyr før jeg startet med å skru på eksos. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå