Bmw.e34 Skrevet Oktober 29, 2020 Share Skrevet Oktober 29, 2020 (endret) Hei. Girkassen (manuell) på min e34 525tds bynd å synge på siste verset, og trenger derfor en ny. Vil helst ha orginal, so om noen har send gjerne en mld:) Men til det ej lure på. Drukner i meldinger fra folk med e39 tds kasser og noen sier dem passer, og andre ikke. So ka stemmer egentlig? har zf kasse på min no Endret Oktober 30, 2020 av Bmw.e34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Oktober 30, 2020 Share Skrevet Oktober 30, 2020 Er det manuell eller automat? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw.e34 Skrevet Oktober 30, 2020 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2020 (endret) Manuell😁 Endret Oktober 30, 2020 av Bmw.e34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Oktober 30, 2020 Share Skrevet Oktober 30, 2020 1 time siden, Bmw.e34 skrev: Manuell😁 Så det nå 😀,men det jeg ville si er at hvertfall automatkassene er forskjellige på E39 og e34 ,men manuell ,da må andre svare . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw.e34 Skrevet Oktober 30, 2020 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2020 6 timer siden, sveigis skrev: Så det nå 😀,men det jeg ville si er at hvertfall automatkassene er forskjellige på E39 og e34 ,men manuell ,da må andre svare . Åja, takk for svar uansett😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå