Brum33 Skrevet November 7, 2020 Share Skrevet November 7, 2020 Hei, Jeg har fått inn litt vann under gulvmatter på førersiden. Finner ut at dette mest sannsynlig skyldes at membran inni døra har løsnet litt. Antar jeg skal få tørket opp vannet med avispapir og en stråleovn, men er det noen som vet om det er noen elektroniske komponenter i gulvet på førersiden som kan ta skade av vannet? Jeg har "googlet" litt, men finner kun svar som omhandler passasjersiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 7, 2020 Share Skrevet November 7, 2020 3 timer siden, Brum33 skrev: Hei, Jeg har fått inn litt vann under gulvmatter på førersiden. Finner ut at dette mest sannsynlig skyldes at membran inni døra har løsnet litt. Antar jeg skal få tørket opp vannet med avispapir og en stråleovn, men er det noen som vet om det er noen elektroniske komponenter i gulvet på førersiden som kan ta skade av vannet? Jeg har "googlet" litt, men finner kun svar som omhandler passasjersiden. Det er kun bassemelement på gulvet, men det er jo en kant mellom der og ned på gulvet, så skal være Mye vann der da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brum33 Skrevet November 7, 2020 Forfatter Share Skrevet November 7, 2020 Ok! Takk for svar! Da satser jeg på at basselementet er like helt sånn at jeg slipper å frigjøre førerstolen og rive opp gulvmatten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå