Benjamin0 Skrevet Januar 2, 2021 Share Skrevet Januar 2, 2021 Under ligger bilder av kompressjonstest på kald motor, m54b22. Noen tanker om dem? Rangert fra sylinder 1-6. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin0 Skrevet Januar 2, 2021 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2021 Brukte forsåvidt tester med sånn gummitapp som man bare holder nedi hullet for tennpluggene. Mulig de gir unøyaktige verdier uten at jeg skal si noe. Skulle kanskje brukt med gjenger:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 2, 2021 Share Skrevet Januar 2, 2021 4 og 5 er vel kanskje litt i grenseland? Utifra hva jeg fant på nettet er minimumskravet til M54B22 145psi. Men kan være det hadde vært best å bruke sånn med gjenger ja. 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin0 Skrevet Januar 2, 2021 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2021 Fant ut nå at man skal holde gassen helt inne og når man gjør det. Skal prøve om igjen i kveld hvis jeg får tid Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin0 Skrevet Januar 2, 2021 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2021 Etter runde to ble det over 200 psi på alle sylinderne der to var 220. Sier meg meget fornøyd Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå