bmw bømling Skrevet Januar 6, 2021 Share Skrevet Januar 6, 2021 (endret) Hei eg har nett byttet turbo på ein 2.0 136hk. Bilen startet og gikk før eg byttet men no starter den og stopper fort etter. Noen som har vert med på det ? Har brukt opp batterie på å få start som dere hører på filmen Har måttet byttet retur slager og lurer på om eg har koblet rett på dei 2 koblingen Snapchat-1238367926.mp4 Endret Januar 6, 2021 av bmw bømling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 6, 2021 Share Skrevet Januar 6, 2021 Hvilke feilkoder har du? Og skjedde dette plutselig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw bømling Skrevet Januar 6, 2021 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2021 Litt usikker på kor du lese feilkoder 🤣 ny på bmw hehe. Bilen gikk før eg byttet turbo. Har ein liten misstanke om luft i diesel rør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 6, 2021 Share Skrevet Januar 6, 2021 Men om du mistenker luft i dieselrør, hvorfor har du ikke fjernet det da? Uansett så er disse motorene selvluftende med tenning på i 30 sekunder før start. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw bømling Skrevet Januar 6, 2021 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2021 Eg fikk til bilen 🙂 var ein diesel slange som var feil starter og går lett no Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw bømling Skrevet Januar 7, 2021 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2021 Funker som et skudd nå 😃 Snapchat-368022259.mp4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå