Gå til innhold

Montering av tåkelys på E46

lender
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann

Eg kjøpte i oktober en 316i touring 2003 mod. som var så standard som ein kan få det. Etter 2 månadar enda eg og bilen i grøfta etter eit ublidt møte med ein hjort, ingen alvorlige skader, men støtganger framme, eine spegelen, høgre lykt, eine framskjermen og panseret måtte byttast. Alt dette blei dekka av forsikring(lucky me) nye deler fikk eg velge ut sjølv, einaste kravet var at prisen ikkje måtte overskride pris på orginale deler. Framskjerm og Spegel vart kjøpt av det som var på bilen. Støtfanger blei ein M3 fanger med gitter, men for å få prisen under original del blei det ikkje med lykter(tåkelys)

Det er her det mitt spørsmål kjem inn. 

Bilen har ikkje hatt tåkelys før(såkalla svarte klinkekuler) er det nokon som har erfaringar med montering av grødtelys på bil det ikkje før har vore grøftlys? har BMW vert så smarte at det er lagt opp kablar til å ettermontere så det berre er å plugge i? evnt kva meir enn berre lykter treng eg? Er dette ein jobb ein utan serleg mykje mekke erfaring kan klare, eller vil det spare seg å overlate jobben til nokon proffe?

på førehand takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...