Andiman Skrevet Januar 17, 2021 Share Skrevet Januar 17, 2021 Hei Er det mulig å bytte fra halogen til xenon i fjernlys? Jeg har xenon i nærlys. Så da har jeg jo automatisk høydejustering, og jeg har vasking av lykter. Eller er det eventuelt mulig å bytte til led? Synes ikke det er noe fint når nærlysene er kritthvite også er fjernlysene gule! 🤮 Takk på forhånd 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 17, 2021 Share Skrevet Januar 17, 2021 (endret) Kan jo være lurt å skrive hvilken bil dette er snakk om. Men ja, alt går an. Endret Januar 17, 2021 av Reef89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andiman Skrevet Januar 17, 2021 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2021 Det er en Bmw 318d 2007 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 17, 2021 Share Skrevet Januar 17, 2021 Kan fint sette i f. eks xenon i langlys ja. Men pass på og få digitalt bixenon sett. Orginal farge på bil lys er 4300k. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andiman Skrevet Januar 17, 2021 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2021 Er det mye jobb? Og må jeg bytte hele lykten? Eller bytter jeg bare pæra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 17, 2021 Share Skrevet Januar 17, 2021 Litt jobb er det da ballastene på xenonkitet ikke passer inni lykta. Har sett en fikk deksler til lykta med ferdige hull til ettermonterring av xenon, se på ebay f.eks. Ellers må du borre hull i dekslene selv og slikt. Xenonkit til fjernlys pleier å inneholde komplett ledningsnett og relé (om nødvendig) osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå