Lasse silden Skrevet Februar 11, 2021 Share Skrevet Februar 11, 2021 Hei! Slite me att bilen min jukka og går ujevnt sjekka vakum ingen lekasjer lmm funker osv osv einaste feil kode eg får opp e exhaustflap 000034 prøve og google meg framm men finne ingenting😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 11, 2021 Share Skrevet Februar 11, 2021 Med en slik motor er det enten vakuum lekkasje, eller vakuum lekkasje. Evt kan du jo måle kompresjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse silden Skrevet Februar 11, 2021 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2021 55 minutter siden, Otis skrev: Med en slik motor er det enten vakuum lekkasje, eller vakuum lekkasje. Evt kan du jo måle kompresjon. Ja må nesten det da, har sjekka overalt etter lekasje men ingenting, kan legge til att dynamoen min tulla litt men det har vell ikkje så alt for masse og sei? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 11, 2021 Share Skrevet Februar 11, 2021 Spørs hva du mener med "tulla" da. Som at den låser seg og hindrer motoren fra å snurre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå