318 cab Skrevet Februar 11, 2021 Share Skrevet Februar 11, 2021 Hei er det noen som har erfaring med bytte av kjede på n42 motoren ? jeg har problem med å få på spesial verkøyet på inn kammen . Har sett det på youtube men jeg lurer på om jeg har feil vertøy det er ikke mulig å plassere med hilsen Frode Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Februar 12, 2021 Share Skrevet Februar 12, 2021 Hvis timingen ikke stemmer så får du ikke låst kammene. Løsne 16mm bolt til vanosdrev, så låser du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318 cab Skrevet Februar 12, 2021 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2021 Takk for svar Lagunilla .Spørsmålet er bilen gikk greit før jeg startet jobben, men kan den gå greit hvis timingen er feil ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Februar 13, 2021 Share Skrevet Februar 13, 2021 Ja, hvis kjede er litt strekt så vil ikke verktøyet gå inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318 cab Skrevet Februar 16, 2021 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2021 Hei Er det noen som har en momentskrutrekker som klarer 0.6nm å låne/leie bort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå