Docile Skrevet Februar 23, 2021 Share Skrevet Februar 23, 2021 Hei! Kjøpt et originalt BMW hengerfeste (Westfalia) på GS bildeler. Alt er på plass men sliter med kobling av de to siste ledningene: A9 og A10. (Grønn og Orange/grønn) Skal i posisjon 51 og 52 på A1738B. Det står at man skal finne samme farge og koble til men de finnes ikke. Vedlagt ligger koblingskjem og litt bilder. Noen som har peil på dette? Hva gjør jeg videre? Hilsen Pål IMG_4339.HEIC IMG_4341.HEIC IMG_4342.HEIC IMG_4343.HEIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Docile Skrevet Februar 23, 2021 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2021 Bilen er en 318d xDrive 2014 F31 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Lusk Skrevet Februar 23, 2021 Share Skrevet Februar 23, 2021 Dette er to tynne kabler som er tvinnet sammen? På min bil er den grønne K-CAN Low, grønn/orange K-CAN High. Da gjelder det bare å finne fargen på disse på din bil ... Kanskje noe hjelp her: https://www.bimmerfest.com/threads/cannot-locate-can-bus-hook-up-for-trailer-module.871711/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Docile Skrevet Februar 23, 2021 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2021 Takk Basse! Ja det er to tynne tvinnede ledninger men vi har lett overalt og finner ikke korresponderende farger i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Docile Skrevet Februar 23, 2021 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2021 (endret) 4 hours ago, Basse Lusk said: Dette er to tynne kabler som er tvinnet sammen? På min bil er den grønne K-CAN Low, grønn/orange K-CAN High. Da gjelder det bare å finne fargen på disse på din bil ... Kanskje noe hjelp her: https://www.bimmerfest.com/threads/cannot-locate-can-bus-hook-up-for-trailer-module.871711/ Jeg har gått gjennom linken du postet og gått videre på flere tråder men dette er jammen ikke lett å finne ut av 😕 Om den grønne er K-CAN Low, grønn/orange K-CAN High så må det finnes motsvarende i bilen men med annen farge. Finner ikke ut av dette ... må kanskje krype til korset og snakke med Bavaria hvor jeg kjøpte bilen? De kan vel hjelpe med slikt? IMG_4339.HEIC Endret Februar 23, 2021 av Docile Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Februar 23, 2021 Share Skrevet Februar 23, 2021 Grønn er K-CAN-LOW og Orange/Grønn er K-CAN-HIGH. Du skal finne igjen de fagene i bilen hvis du er på riktig plass. Originalt så ser det ut som at trailer modul har koblet K-CAN inn på ledningene som går til Tyre Pressure controll. De ledningen finner i bagasjerommet på høyre side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå