EspJoha Skrevet Mars 13, 2021 Share Skrevet Mars 13, 2021 Jeg har problemer med varmen i kupeen på en E92. Får kun varme på førersiden og ikke på passasjersiden. Har sjekket spjelkmotorer uten å finne feil på dem. Noen som har erfaring med dette problemet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 13, 2021 Share Skrevet Mars 13, 2021 Vannventilen? Den er vel dobbel, om man har 2 sone. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspJoha Skrevet Mars 14, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2021 Takk. Hvor finner jeg den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 14, 2021 Share Skrevet Mars 14, 2021 Den tror jeg henger på støtdemper tårn, førerside. Men det kan være en fordel å se etter feilkoder først med diagnoseapparat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspJoha Skrevet Mars 14, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2021 Får ikke opp noen feilkoder på varmeappartet, så lenge jeg ikke kobler fra motorer eller følere. takker for tips så langt. Sjekker videre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå