Gå til innhold

Bmw 316i 1999mod rar klikkelyd fra motor


Henni
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

her en dag på vei hjem fra jobb kjørte jeg gjennom en 40sone og bilen mistet totalt kraft og dødde. Jeg prøvde å starte den igjen og fikk kjørt et lite stykke til før jeg mistet kraften igjen, etter ca 3-4 forsøk ville den ikke starte igjen.

3uker senere prøvde jeg og starte den igjen, veldig tung og starte men gikk til slutt. Peilet oljen og den var på under minimum, fylte olje til over minimum. 
 

ca 1uke senere startet jeg den igjen, tong da og. Oljen hadde falt til uden minimum igjen. Lot den svive en stund før det kom en rar slurpe/klake lyd. Prøvde å kjøre den litt men ingen kraft å få. Fylte på olje igjen og slurpe lyden forsvant nesten men klakke lyden var sterkere. Etter litt tid på tomgang prøvde jeg å kjøre den, og da kunne jeg fint kjøre den i 2gir og fikk ruset den uten at den mistet kraft eller døde. Merket at klakke lyden ble sterkere jo mer gass jeg ga. Tok og en feilsøking på den, men fikk ikke opp noen feilkoder.

Er det noen har hatt lignende problem elle vet hva som kan vær årsaken til denne oppførselen? Viss ikke hva kan jeg gjøre for å finne ut av det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...