MickMod Skrevet April 7, 2021 Share Skrevet April 7, 2021 (endret) Jeg kjøpte nylig en brukt BMW X3 (2009 modell), som kom med tre nøkler, to elektroniske med fjernkontroll, og en plastikk-nøkkel. Jeg ville se om noen andre hadde prøvd å 3D-printe en kopi av den plastikk-nøkkelen selv, siden bilen skal brukes av meg, kona, og sønnen min og vil helst ha en nøkkel til overs for sikkerhets skyld. Jeg vet ikke helt hvilken type plastikk den er lagd av, så hvis noen her vet det eller vet hvor man kan finne ut av det, hadde det også vært fint å vite. All hjelp med dette er høyt verdsatt. -Mick Endret April 7, 2021 av MickMod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet April 7, 2021 Share Skrevet April 7, 2021 Det er jo ikke chip i det du 3d-printer, så du får ikke starta bilen med den. Kan du ikke bare kjøpe ferdigklona nøkkel til rundt 2000kr? Flere på finn som ordner det. Plastnøkkelen som er med er vel heller ikke ment å bli brukt over tid, om jeg ikke husker helt feil så lurer jeg på om den ikke bare holder et par ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MickMod Skrevet April 7, 2021 Forfatter Share Skrevet April 7, 2021 Ville helst unngå å måtte betale flere tusen for en ekstra nøkkel, men hvis det er en chip inni backup-nøkkelen må jeg vel gjøre det. Takk for hjelpen E.C. -Mick Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå