Idland Skrevet April 9, 2021 Share Skrevet April 9, 2021 Noen som kjenner til problemer med at GPS-sporing slår seg av i bilen og at innstillinger for klimatisering sletter seg selv? Må inn i bilen og sette dette opp manuelt ved gjevne mellomrom, innstillingene holder seg 1-2 dager. BMW fant ikke noe feil sist den var inne. 2017 94ah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRIO Skrevet Oktober 28, 2021 Share Skrevet Oktober 28, 2021 På 9.4.2021 den 9.53, Idland skrev: Noen som kjenner til problemer med at GPS-sporing slår seg av i bilen og at innstillinger for klimatisering sletter seg selv? Må inn i bilen og sette dette opp manuelt ved gjevne mellomrom, innstillingene holder seg 1-2 dager. BMW fant ikke noe feil sist den var inne. 2017 94ah Gammelt innlegg, men jeg svarer 😃 Gi har samme problem med gps sporing. Har aktivert den noen ganger. Klimatisering har jeg ikke opplevd problemer med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Oktober 28, 2021 Share Skrevet Oktober 28, 2021 (endret) +1 på GPS sporing, klimatisering bruker jeg bare engangs avreisetid eller start nå og det fungerer som det skal Endret Oktober 28, 2021 av Hpi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Idland Skrevet November 5, 2021 Forfatter Share Skrevet November 5, 2021 Hei. Det ordnet seg her med begge deler etter at jeg byttet til den nye appen til BMW. Etter det har det ikke vært problemer. Så tipper det er mobil-app som tuller hvis gps slår seg av. mossing 92 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå