Tjallvard Skrevet April 26, 2021 Share Skrevet April 26, 2021 Heisann. Ved et lite pådrag i en oppoverbakke ble det brått veldig bråkete og ved liten inspeksjon så jeg hull inn ved feste mellom forpotte og eksosmanifold. Er det noen som vet om sted jeg kan få dette sveist eller fikset i oslo omegn? Og er det greit å kjøre med sånn, altså til stedet som evt kan fikse det? Tusen takk for evt hjelp. savner bilen min nå når det er vår og den burde vært på veien! Legger ved video som viser åstedet.. IMG_9727.MOV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet April 26, 2021 Share Skrevet April 26, 2021 De fleste eksosverksted bør kunne ordne det, skal gå fint å kjøre bilen bort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjallvard Skrevet April 26, 2021 Forfatter Share Skrevet April 26, 2021 30 minutter siden, E.C. skrev: De fleste eksosverksted bør kunne ordne det, skal gå fint å kjøre bilen bort. Jeg vet bare om svendseneksos og det er eneste eksosverksted som kommer opp i Google. La ut samme spm på en e36 side på Facebook og da fikk jeg i svar at svendseneksos ikke ville sveise ett lignende problem for en annen. noen erfaringer med de, eller anbefalinger av andre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet April 26, 2021 Share Skrevet April 26, 2021 Er det flensen på manifolden som er knekt av? Var litt vanskelig å se når såpass mye av videoen holdt på å fokusere. I så fall er det "bare" å skru av manifoldet og sette på et nytt, noe som de fleste verksted bør kunne fikse. Mange M52B20 som går på dynga, du bør kunne få et manifold for et par hundrelapper, så er det skruer og pakninger i tillegg. Samt be til Jesus at ingen skruer knekker i motoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjallvard Skrevet April 26, 2021 Forfatter Share Skrevet April 26, 2021 4 minutter siden, E.C. skrev: Er det flensen på manifolden som er knekt av? Er litt dårlig på fagspråket.. flensen er det «trekanten» som fester? Isåfall så ja. Ser ut som relativt cleant brudd fra røra til den og at skruene sitter enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet April 26, 2021 Share Skrevet April 26, 2021 Den jeg tenkte på ja. Er ofte ikke vits å prøve å sveise når det finnes så mange brukte som er lette å få tak i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå