Visund Skrevet April 26, 2021 Share Skrevet April 26, 2021 Hei. Er det noen som vet hvilken bøyler til kajakk man skal kjøpe? Ønsker kvalitet. 2021 mod X5. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet April 26, 2021 Share Skrevet April 26, 2021 Hei. Thule Hullavator Pro virker genial, det virker også som skikkelig kvalitet som Thule ståe for og ikke minst har den løftehjelp som må være ypperlig på en høy SUV som X5. Denne er en nyhet og kommer til sommeren! https://www.thule.com/nb-no/winter-and-water-sports-carriers/kayak-roof-racks/thule-hullavator-pro-_-898000 https://autoload.no/produkt/vannsport/kajakk/thule-hullavator-kommer-i-juni-nyhet Ellers har du de standardstativene til kajakk, noe rimeligere for å si det mildt, men velger du Thule her også så har du kvalitet og funksjonalitet. Skulle jeg ha drevet å dratt kajakken opp og ned av bilen for hver gang så hadde jeg klikket, derfor må løftehjelp være prima og jeg hadde nok kjøpt Hullavator når den kommer. Løftes på bil, løftes av bil, bæres ned til vannkanten, bæres opp, spyles med ferskvann før den igjen løftes på bil. Er man to hele tidem så blir det noe annet, men likevel, litt deilig å være uttpå fjorden helt alene av og til også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Visund Skrevet April 26, 2021 Forfatter Share Skrevet April 26, 2021 Det var et flott stativ. Men for å være ærlig så begynner det virkelig å bli dyrt. Fruen skal normalt være med og da må vi ha 2 stk stativer i tillegg til bøyler. Problemet er også at det passer aldri stativ/ bøyler hver gang vi skifter bil! 😄😂Så no har vi 2 kajakk stativ fra vi brukte på XC60 . Men bøylene blir for kort når vi kjøpte X5. Samme gjelder selvsagt skiboks..Takk for svar iallefall. Vi får vurdere hva gjør vi. 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå