Gå til innhold

Bmw quad lock cable til Android?


Anbefalte innlegg

Hallais! 

Jeg har en l322 RR som i praksis er en BMW i drag (motor, girkasse, interiør og multimedia er fra bmw e39, E38 og e53). Siden jeg skal gjøre en oppgradering på et bmw lydsystem så tillater jeg å spørre her. 

Multimediasystemet er jeg møkk lei. Så jeg tenkte å skifte det ut delvis. Jeg har kommet over denne løsningen som jeg tror vil funke bra, men ifølge write up trenger jeg en lang bmw quad lock cable. Jeg blir ikke helt klok på hvilke det er, er det noen her som har erfaring med dette? 

https://www.rangerovers.net/threads/head-unit-upgrade-10-25-android.343017/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ikke modellen din, men det ser ut om disse eldre l322 har radio-enheten i bagasjerommet? Og da trenger du å trekke en kabel dit. Vanligvis skal slike kabler enten følge med når du kjøper boksen, eller kunne velges som tilbehør. Aliexpress, hvor det er gunstigst å handle, har en grei funksjon hvor du kan stille spørsmål til selgeren. Ofte har selgeren tilbehør og opsjoner som ikke fremgår av annonsen.

Et generelt råd er at her er det en sammenheng mellom pris og kvalitet. Så ikke bli fristet til å spare en tusenlapp, det kan være forskjellen mellom veldig misfornøyd og veldig fornøyd. Gå for den beste prosessoren og mest RAM og siste Android tilgjengelig for disse boksene. Gjør grundig undersøkende forarbeid.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...