DK2 Skrevet Mai 24, 2021 Share Skrevet Mai 24, 2021 (endret) Har en 2009 bmw x5 3.0sd som jeg opp feilkode «Dynamic drive failure» når jeg feks tar en hard venstresving/U-sving. Har også kommet ved normal kjøring i rundkjøringer.. Hvis jeg stopper og starter bilen igjen er feilkoden borte. Har også feilsøkt litt og får da opp Faults codes 5D5B (pressure build up front axle) or 5D5C (pressure sensor rear axle). Noen som har tips til dette eller har vært borti dette før? Bilen har ny olje på servo, tandempumpe og hydraulikkslanger. Endret Mai 24, 2021 av DK2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 24, 2021 Share Skrevet Mai 24, 2021 Det er jo trykksensorer på stag både bak å foran. Så enten er det feil på selve stagene eller styring av dette. Hva er tandempumpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet Mai 24, 2021 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2021 15 minutter siden, Otis skrev: Det er jo trykksensorer på stag både bak å foran. Så enten er det feil på selve stagene eller styring av dette. Hva er tandempumpe? Er vell merkelig om begge stagene ble ødelagt samtidig.. Kan provosere fram feilkoden ved å ta en kjapp u-sving.. Tandempumpe er servopumpe til biler med Dynamic Drive. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå