Gå til innhold

Rust


Leifolo
 Share

Anbefalte innlegg

Hvor er rusta? I løse deler eller i selve karosseriet?

Hvis det bare er på deler som kan skrus av så er vel det beste å finne brukte deler i samme farge og bare bytte over.

Ser ut som om du uansett trenger delebil mtp manglende fangere, radiator osv.

 

Ellers er det vel greit å tenke seg om to ganger om dette er en bil verdt å bruke tid og penger på?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye tid, motivasjon og vilje! Jeg skal gi deg to svar.

1) selg bilen i deler, og heller kjøp en bil med mindre rust. E46 får man kastet etter seg om dagen.

2)  jeg meldte meg inn i en karosseri gruppe på Facebook, som regel bestående av det jeg vil hovedsakelig kalle "red necks" med amerikanere som det knapt finnes metall igjen på, her sverger mange til zinga produkter. Sandblåsing er vel også ett must ønsker man at det skal vare lenge.

https://zinga.no/

 

(Les siste avsnitt med litt humor)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Lars89 skrev:

Hvor er rusta? I løse deler eller i selve karosseriet?

Hvis det bare er på deler som kan skrus av så er vel det beste å finne brukte deler i samme farge og bare bytte over.

Ser ut som om du uansett trenger delebil mtp manglende fangere, radiator osv.

 

Ellers er det vel greit å tenke seg om to ganger om dette er en bil verdt å bruke tid og penger på?

 

Lars kan du sende 

melding Leif Aslesen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...